Poradnik jak utworzyć grupę na facebooku

Agnieszka Witkowska 2018-12-11 0 komentarzy
Wpis

Facebook to nie tylko portal społecznościowy, ale także przydatne narzędzie marketingowe. Każda marka, której zależy na skutecznej promocji swoich produktów lub usług, pragnie wykorzystać internetową przestrzeń w swoich działaniach marketingowych. Prowadzenie fanpage’a na Facebooku daje wiele korzyści, szczególnie jeśli wdraża się rozwiązania udostępniane przez menadżera reklam portalu. Dla prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku warunkiem koniecznym jest jednak ich opłacenie.

Ciekawe dopełnienie fanpage’a stanowi grupa. Coraz więcej marek decyduje się na założenie grup dla swoich klientów, partnerów biznesowych, pracowników itp. Ich zaletą jest możliwość profilowania oraz korzystania z opcji dostępności grupy. Dzięki temu możesz określić, czy grupa ma być otwarta, zamknięta czy tajna. Grupę otwartą i zamkniętą może wyszukać każdy użytkownik Facebooka. Ponadto posty z tej pierwszej są publiczne, natomiast z drugiej – widoczne tylko dla członków grupy. Ciekawe możliwości daje również grupa tajna – przynależenie do niej może być swego rodzaju przywilejem, gdyż tylko jej administrator może wysyłać zaproszenia do grupy i jest ona niewidoczna dla innych użytkowników Facebooka.

Grupa daje poczucie większej prywatności, nawet jeśli liczba jej uczestników sięga kilkudziesięciu tysięcy. Dzięki temu osoby przynależne do grupy chętniej wypowiadają się na różne tematy. Ich wypowiedzi nie są bowiem publiczne, co dodaje im pewnej odwagi. Ma to nieocenioną wartość dla Twojego biznesu. W ten sposób zyskujesz bezpośrednie opinie klientów. Dlatego też coraz więcej osób zgadza się z przekonaniem, że grupy przynoszą marce więcej korzyści niż fanpage’e. Jeśli jeszcze nie wiesz, jak utworzyć grupę na Facebooku, a pragniesz wykorzystać to skuteczne narzędzie – odwiedź stronę e-kjstudio.pl.

Skomentuj wpis